Har du eller noen av dine nærmeste fått sms om Covid-19-vaksine?

Vaksinestasjonen har noe utfordringer med at veldig mange ringer vaksinetelefonene selv om de har BankID. 

Det som skjer da er at disse telefonsamtalene blokkerer for de som faktisk trenger hjelp. Når det ikke svares på vaskinetelefonene blir det igjen stor pågang på sentralbordet i Innbyggertorget. 

Det er veldig stor pågang på vaksinetelefonen og veldig mange kommer ikke igjennom.  Vi kan forsikre dere om at telefonlinjene er i orden, så det er ingen grunn til å ringe sentralbordet i rådhuset, har du ikke bankID og trenger bistand, eller har generelle vaksinespørsmål må vi be dere være tålmodige og prøve igjen senere om dere ikke får svar. Det er stor pågang de dagene sms'er blir sendt ut, forteller koordinator for vaksinestasjonen

 

Har du imidlertid bankID skal du bestille time selv, elektronisk, via lenken du får!

Be gjerne pårørende om hjelp til å bestille time. Er det ingen timer tilgjengelig? Det vil det legges ut nye timer hver uke slik at det er mulig å prøve igjen. 

Er du pårørende til noen som trenger slik hjelp, bistå gjerne.

Vi ønsker virkelig å hjelpe dere som trenger det!

Vi har stor forståelse for de som ikke har BankID, ikke er digitale og heller ikke har noen til å hjelpe seg
De ønsker vi virkelig å få tak i og hjelpe. 

Vi gjør igjen oppmerksom på at du får SMS når det er din tur til å bestille time.

Før du har fått SMS kan du ikke bestille time.

 

Det er så bra at mange er ivrige etter å få vaksinert seg! 

Dette klarer vi sammen! Vi er også ivrige 

Hold hodet kaldt og Bildet viser et rødt hjerte varmt så lenge!

 

Alt rundt koronasituasjonen i Eidsvoll

 


Publisert: 08.04.2021 14:22
Sist endret: 09.04.2021 09:44