Kommunens sentralbord må betjenes
Som en mulig beredskap i denne situasjonen har vi nå opprettet og testet ut et hjemmekontor med sentralbordløsning for en av våre ansatte (som er i reise-karantene).
Så som dere skjønner er de ansatte meget kreative til å finne løsninger for å holde hjulene i gang og for å være tilgjengelig for dere.
Naturlig nok går litt tregere i disse tider og løsningen er ikke like effektiv som å sitte på jobb i rådhuset, men den bidrar godt for at driften skal gå tilnærmet lik normalt.
Denne løsningen vil bli brukt som en beredskap og for å avlaste den som sitter på rådhuset.
Vi retter en takk til alle dere som er forståelsesfulle og ikke minst tålmodige - og takk for alles bidrag i denne spesielle situasjonen.
<3 Hold hodet kaldt og hjertet varmt! <3
Fakta om sentralbordløsninger
Sentralbordløsning er ikke bare en telefon - det er et helt system, et program, som gjør at det er mulig å søke opp ansatte, finne alternativer på avdelingen, finne de som jobber med samme oppgave, sjekke om ansatte er ledige eller opptatt, hvor de arbeider (mange med kontorplass både i og utenfor rådhuset, skoler, sykehjem, barnehager osv.), systemet viser avtalene de ansatte har lagt i sin kalender, og man kan enkelt sende ePost direkte fra samtalen, da vil denne inneholde korrekt telefonnummer tilbake til deg + mye annet.
Illustrasjonsbilde av sentralbordsystemet
Slik ser programmet ut på innsiden og dette bildet er sammelignbart med en helt normal dag ved vårt sentralbord
Publisert: 24.03.2020 13:09
Sist endret: 17.02.2021 10:09